Welkom op mijn reisblog!

7 juli 2013

1. Reislogger:
    7 juli 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Carola:
    9 augustus 2013
    Ton, ik kan niet wachten op alle verhalen en foto's LEUK
  3. Ton:
    Dank je wel lieverd!
    Het ga je goed,
    X
    Tante Ton
  4. Jos:
    9 augustus 2013
    Ton, een prima initiatief. Zal je berichtgeving zo goed mogelijk volgen.
  5. Merel:
    12 augustus 2013
    Ton, heel veel plezier. Laat los en geniet. Ik ga je volgen. Liefs Merel
  6. Wim smit:
    13 augustus 2013
    In blijde verwachting van je verhalen en foto's....
    Een fijne tijd!
    Wim
  7. Christa:
    13 augustus 2013
    He ton,
    Vanochtend nog gesproken, maar wil je toch nog even een heel goede reis en supertijd toewensen. Wat zullen ze blij zijn met je hulp en financiële bijdrage maar vooral je aanwezigheid.

Veel geluk en bijzondere indrukken toegewenst.

Christa
  8. Marijke Schartman:
    18 augustus 2013
    Wauw Ton, je hebt al heel wat meegemaakt! Echt een wereld van verschil!! Sterkte met het klussen en spullen vergaren hiervoor, liefs Marijke
  9. Hans Biemond:
    18 augustus 2013
    Beste, opperbeste Ton & Henk.
    Boeiend verhaal Ton, je reisverslag.
    De wereld valt in twee stukken uit elkaar; het rijke, zelfgenoegzame Westen en het overgrote arme deel. Jullie, twee doorgewinterde gezinsvoogden slaan jullie eigen brug over die breuklijn heen en helpen mee aan het oplossen - zij het op een heel belangrijk microniveau - van dit enorme proleem. Heel mooi. Is er een fonds wat geldelijk gesteund kan worden om Henk's werk te supporten? Dat wil ik graag weten. Maak dat alsjeblieft bekend.
    Hans
  10. Marike:
    19 augustus 2013
    Mooi om te lezen, dat je met een klein gebaar al zo veel bereikt. Die vier op een rij bijv. en dat meisje die er dan stiekem een muntje in gooit...maar ik denk ook erg heftig om te zien hoe weinig ze hebben. Je beschrijft je verhalen mooi, komt goed over, besef me heel goed hoeveel geluk wij hier hebben en we iets vaker dankbaar mogen zijn! Heel goed werk Henk en Ton
  11. Kathy Kouwenberg:
    24 augustus 2013
    He Ton, ik ga genieten van al je verhalen! Heel veel plezier, succes en genieten! Liefs, Kathy